Saturday 15 December 2012

#45

jarang sungguh aku meluahkan hati dan perasaan aku pada mak aku. tapi malam ni akhirnya aku meluahkan. aku dah tak mampu untuk menahan seorang diri. selalunya aku mmg jarang untuk meluahkan sbb aku tak nk dia risau ttg aku disini. sbb knl sgt la perangai mak aku tu. bila aku sedih disini dia yg risau bukan main. hehehe. hari air mata yg selama ni aku sekat. aku biarkan dia berlalu tanpa aku sekat. air mata mengalir lah. kesian hati dah lama dia menahan. lalu hari  ni bukan setakt aor mata yg kuar, esakan, hingusan, rintihan semua keluar. sumpah aku lega. mak adalah tempat yg plg best mengadu. mana ada mak yg tak bleh conform ank dia sendiri. homesick aku menjadi2 sekarang ni. mak aku suruh aku balik. kakngah.dan semua ank buah aku menunggu makdeknya. kalau ikotkan hati hari ni jugak aku mahu pulang. dan tak nk pulang terus ke s.a. master bukan lah ssh sgt, tp yg mnyebabkan aku down sgt, sbb benda2 kecil yg lain yg buat aku ssh hati dan tak berapa enak.
Pekan, tunggu aku! aku mahu pulang.!

No comments:

Post a Comment