Monday 22 October 2012

#36

All You Can Eat, If You Can.

hari ni aku bersama housemate pergi menikmati makanan di Falaming Steamboat di Sek33. Semangnt nak makan steamboat, sanggup kami berempat berpuasa makan. kosongkan perut. bila sampai je ditempat kejadian, teruja ang teramat, kerana bapak byk ne seafood. i love seafood!!
aku dan kamaliah serbu seafood. mmg kaw2 kami makan. mmg puas hati. lepas makan, mulalah masing2 kekenyangan.
time balek puas la pulak mencari jalan untuk pulang ke sek7. round, roundaout seraound dua. tiba2 nampak masjid shah alam. dalam hati siyes teringin sgt nk solat.pastu driver aka muna pun ckp jom kita masuk nak.
Ya Allah gembira sgt aku. Dan ak sgt berbesar hati, Allah menjemput kami berempat ke rumah-Nya.
yelah. aku dok shah alam dah nk dekat 3 tahun. tp tak pnh sekali pun pergi.
dan aku rasa bahagia sgt n rs tak nk blek. =)
aku harap one day, aku dpt lagi pergi masjid tersebut.
dan sampi umah dalam kol 11. aku kekenyangan lalu tido. dan aku rasa bahagia kerana dapat nikmat tidor dimalam hari walupun 3 jam je.

No comments:

Post a Comment