Monday 8 October 2012

#30

kadang2 aku je yang mencipta perasaan untuk sedih, untuk kecewa ataupun untuk sunyi sepi.
aku selalu kesiankan diri aku. simpati diri aku. dan ianya sgt kontra bila aku sbnrnya tak suka org lain beri simpati kat aku. 
aku selalu fikir org lain tak suka aku, tak syg aku. padahalnya hari aku realise ramai sgt nak berkawan dgn aku. cuma aku yang letak barriers. itu soal kwn.
kalu soal cinta lagi siap2 aku dah pasang penghalang untuk aku tidak suka pada seseorang. kadang2 aku menzalimi diri aku. aku tak bg peluang hati aku untuk org lain. setia aku dah menyusahkan diri aku dan org lain. sampai bila aku harus menutup segala rasa, menutup segala pintu hati. aku langsung tak bg peluang pd diri aku untuk bercinta lgi seolah2 aku terperangkap dgn cinta dulu.
aku bukan tak pernah bercinta sblm ni. tp kali ni aku ssh nk lepaskan.
  

No comments:

Post a Comment