Sunday 21 October 2012

#35

Part 1

pergi jelah kalau itu mungkin rezeki awak.

tapi saya tak minat. awak faham tak. lagi pun mana saya ada duit. kerja kat sini pun kira ok jugak kot.

tapi yang ini ada masa depan. org  lain semua nak, tapi awak dah ada peluang tak nak pulak. kalau lah boleh tukar dengan saya, dah lama saya tukar. awak tak rasa ke ni mmg destiny awak. awak tak ingat ke time awak pergi interview tu, awak mmg tak de langsung ciri2 untuk dapat kerja tu.

hmm. saya tak tahu. jgn paksa saya boleh tak.

baiklah. saya tak paksa awak. tapi kalu awak dah buat keputusan. bila2 je saya tlg awak belikan tiket ke sana ye.

kenapa awak semangat sgt suruh saya pergi jauh dari awak. setahun setengah kot itu pun tak termasuk kalu sy posting kat sana.

takpelah. ini semua untuk masa depan awak. awakkan ckp awak nk balas jasa parent awak. ni lah cara die. andai awak bukan dengan saya b]pun, saya tak rasa rugi tp saya bangga awak dah buat keputusan yg baik untuk awak. suatu hari nnt awak akn jadi ketua keluarga, kalau bukan untuk saya, mungkin awak akn jadi ketua keluarga untuk org lain. kalau awak dah buat keputusan ni, inyaAllah rezeki awk melimpah ruah. menjadi seorang GURU sgt mulia awak. lebih2 lagi awk mengajar ilmu akhirat.

nnt saya fikirkan semula ye. Terima kasih sbb nshtkan saya.

...............................................................................................................................................................

awk, belikan tiket untuk saya. nnt saya byr kemudian lepas sy dapat elaun eh?

ok. awak nk pergi bile?

saya kena pergi sblm 30hb lah.

................................................................................................................................................................

saya dah cek tiket. 28 dan 29 tiket mahal sgt lah. tapi kalu 30hb ok lah. boleh tak.

takpe ke saya pergi 30 hb tu.?

takpe nnt saya kol IPG tu eh? jgn risau. aggap semuanya akn ok ye?

ok. terima kasih SETIAusaha ku.

..................................................................................................................................................................

awak, IPG ckp boleh je awk pergi 30 hb tu. so s beli tiket that day ye?

ok awak. tq sgt2.

...................................................................................................................................................................

hri ni last kite jumpa.

ok. awak pergilah jumpa mak kejap.

makcik. sy nk pergi dah. doakan saya.

jaga diri baik2 kat sana. jgn lupa org kat sini plak.

..................................................................................................................................................................

p.s :
mmg last pun kita jumpa.

No comments:

Post a Comment