Thursday 13 September 2012

#20

sekarang aku fikir lagi kedepan. kalau dulu asyik nak fikir bila lah nak kawen. seronok nak kawen. bukan lah bermaksud kawen ni satu perkara yang tidak kedepan. tp stop lah dulu fkir ttg kawen.
dalam life ni byk menda ak nk. sekarang aku cuma fikir ttg mak aku. mak aku getting old year by year. and org yg plg rapat dan boleh aku gantung harapan is her. aku tak boleh imagine kalau mak aku takde. i cant. she is everything for me.

perkara yang aku nak buat afta aku grad is find the job. and the place is mestilah di Pahang only. kuantan or pekan. apa gunanya aku bekerja jauh2 tapi jauh dgn mak. (aku tak fhm ayt ni sbnrnye). 2 sebab kenapa aku nak ddk dekat ngn mak ak. aku mmg jenis homesick. manja? peduli apa korang nak ckp. second one is because my mum. aku tak nk tnggl die da. aku taknk sshkan die dah. sepanjang aku smbung bljr dr dip, hidup die cm nomad bila malam. terpaksa tumpang uma makcik aku, abg aku, atau kakak aku. aku mmg tak bg mak aku tggl rumah sorng2 bila mlm. aku xnk s.thing bad happen. walaupun aku ni jns bkn la yg baik sgt pon. takde la anak solehah sgt pon. tp day by day, ak fikir org yg byk bakti pd aku dr kecil is  my mom n second my bro. ayah ak, for those yg tak tau. die da kembali pd Allah since umur aku 5thun. =(

cuma aku doakan supaya Allah murahkan rezeki aku after ak grad master. and boleh lah aku bls jasa mak aku. walupun aku tau tak mmpu dibalas. air susu dr mak aku pun aku tak mmpu bls inikan plak single sen yg kuar untuk besar kan aku ni. and ahu selalu doakan supaya my mom sihat dan pnjg umur. 

kalian doakan aku ye.!

No comments:

Post a Comment