Thursday 13 September 2012

#19

menyendiri.
aku lebih suka menyendiri dari beramai-ramai.
mungkin sebab perangai itu buat aku susah nak bermesra dengan org lain.
for me.
alone does not mean lonely.
aku lebih rasa tenang begini. bila sidia tiada dalam life aku. hub ak ngn Allah lg dekat plus aku makin tabah menempuhi dugaan Allah.
aku hanya berserah kepada Allah.
hati aku, hati dia, hati manusia semua milik Allah.
so aku tak takut kalau org tak suka aku.
sebab dalam dunia ni, tak semua akan berpuas hati dengan kita.
cuma yang paling penting jgn la kera sumbang sangat dan jangan anggap dalam dunia ni kita boleh hidup sorang2.
but hubungan dengan Allah kena baik, dan secara automatik hub kita dengan manusia pun akan ok.!

so. selamat beramal.
sendiri takbermaksud sunyi. =)

No comments:

Post a Comment