Tuesday 7 August 2012

#9


printscreen dari fb aku. ya now aku jadi cikgu part time Sejarah di pusat tuisyen. and aku happy gila dapat mengajar lagi. tp actually mengajar ni mst ad skill gak. bukan perkara mudah. byk perkara aku belajar bila kita jadi cikgu. kita kat depan n kita tgk evryone punye attitude. dan bila aku tgk dorng ak nmpk ak ngn kwn2 aku. ya. one of my student attitude die sebijik cam aku bile time dalam kelas. die tak byk ckp mcm aku. tak menonjol dlm kelas cam aku. tp dia pandai. dia akan ckp bile rasa bende itu perlu. aku suka sgt dia. yela aku ase cm ak tgk cermin. n bila ak as cikgu n aku yakin tak semestinya yg menonjol itu plg baik. just be ur self. n ak bangga dgn diri aku. =)

i love to be a teacher. n hope one day i will be a teacher. dan ak yakin aku akan jd cikgu.  mungkin bukan cikgu sekolah. mungkin bukan cikgu universiti. tp cikgu kepada anak2 aku. dan cikgu untuk diri aku. n currently, ak mencari seseorang lelaki yang bernama suami sbg cikgu hidup aku. terutamanya cikgu mengaji. =) insyaAllah

No comments:

Post a Comment