Wednesday 12 August 2015

#64

Memang lama gila tak blog ooiii.
Rasa nak aktif blogging semula lah,

Hari ni nak cerita pasal bunting pelamin.
to be honest masa aku tau aku pregnant Seketul Adam macam stress sikit.
bila pregnat awal pun payah, pregnant lambat pun kena mengata.

"wah Oyie, cepat nya."

"pergh tak menyempat-nyempat"

"aik, ko kawen baru 5 weeks, tp nape ko dah pregnant 6 weeks"

memang aku nak tampar sorang2 rasanya. dah aku period seminggu sebelum kawen, so  tarikh tu lah di ambil kira. 
dah rezeki aku cepat, aku terima je lah. rezeki aku waktu subur, zup zap melekat. taraaa!!!

tu la.. kesian seketul Adam. msti dia ingat aku tak suka bila ak dpt tau yg aku ni pregnant.
ambik masa jugaklah ak nk build confident.

bila fikir-fikir balik, aku ni bertuah. orang lain pregnant, ada yang gugur lah ape lah.
aku, Allah bagi rezeki senang mcam tu je.





1 comment: