Thursday 21 March 2013

#54

hello peeps.

belajar.

banyak perkara yang aku belajar dari seoarang hamba Allah ini.
banyak.

Dia seoarang kawan.
Kawan yang pada mulanya cuma sandaran.
Sampai satu ketika dia menjadi penting dalam hidup aku dengan izin Allah.
Aku percaya pada takdir. Dan aku selalu percaya Allah itu Maha Adil.
Aku masih ingin bercerita aku terlalu lama menjadi seorang yang bodoh.
Mengambil terlalu lama untuk bangun dan tidak menoleh kebelakang lagi.

Memang benar kata seoarang teman. Bila kau betul-betul penat. Kau dah tak rasa apa-apa.
Damn true , Nisa!

Kepada perempuan-perempuan diluar sana yang putus cinta.  Bangkit lah!
Kesat air mata korang. Jangan nak tunggu dan rayu lagi. Itu kerja sia-sia.
Yang sedang bercinta , jangan nak percaya dan cinta seratus peratus sgt lah.
Dia belum halal untuk kau. Belum tentu jadi milik korang.

Respect & Trust aku belajar dari dia.
Respect as a woman, Respect as a friend, Respect as a human.
RESPECT.

Trust. Percaya sangat penting. Kalau setiap saat kau curiga pada pasangan. Aku nasihatkan PUTUS.
Buang masa.


Aku cerita dgn ikhlas dari hati aku. Jangan jadi BODOH kerana cinta. Allah itu ada. Allah dah plan life kita dari kita umur 4 bulan dalam Rahim dah. Tak payah nak taksub sgt dgn CINTA.  Kalau kau bukan JODOH , kau nak wat macam mana?

Sekarang aku selesa dengan life aku.Senang aku begini.
Allah, terima kasih bagi peluang untuk aku kenal dia.
Terima kasih kerana kau izinkan semua ini berlaku.



 



No comments:

Post a Comment